خسته نباشید دلاوران...

دیشب ست اول و دوم که لهستان با امتیاز تماشاگرانش تونست مارو ببره و انصافا بد باختیم

ولی ست سوم و چهارم و پنجم واقعا کارمون عالی بود.یه بازی پر از استرس و هیجان که مطمئنا واسه بیماران قلبی واقعا خطرناک بود و البته من و فائزه هم که چندتا سکته ی ناقص پشت سر گذاشتیم...ولی واقعا حقمون باخت نبود ما باید میبردیم..

ولی نباید از تلاش دلاورانمون گذشت..مهم اینه که شما تلاشتون رو کردین و همیشه تو دل مردم ایران جا دارین...الهی درد و بلای والیبالیستامون بخوره تو سر فوتبالیستامون والا با اون بازیاشون...

 

خسته نباشید دلاوران....

عکس: لحظه تلخ یک تلاش دلاورانه



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت13:06---24 شهريور 1393
نمیدونم چرا استرس دارم..بالاخره که باید انجام بدم کارارو چه حوصله داشته باشم چه حوصله نداشته باشم...هفته اول قراره ازمون امتحان حفظ بگیرن و من اصلا مرور نکردم اخه الان سه ساله ١٠بار ازمون امتحان گرفتن ومیخوان مدرک بدن ولی نمیدند.اصلا بااین کارشون خب زور میگه دعا کن که بتونم مدرکمو بگیرم وتمومش کنم....خب دیگه من خیلی دارم پرو میشم.زیادی حرف زدم
پاسخ:این ازمونی که میگی رو من نمیدونم چیه..ولی خب اگه چند بار ازتون ازمون گرفتن دیگه باید با یه بار مرور اماده بشی دیگه..اینم میگذره


زهرا
ساعت12:49---24 شهريور 1393
اخه پریشاد من که زیاد درس نخوندم توی تابستون....دلم میخواد زود تر این هفته تموم شه اما هنوز دوتا کار نکرده دارم اصلا حوصله ندارم...نمیدونم چرا چندروزه اینطوری شدم....اینقدر استرس دارم که شب ها اصلا دوساعت بهزور میخوابم....ای کاش تموم شه دیگه
پاسخ:تموم میشه...صبر و حوصله کن هیچی تو این دنیا تا این اندازه ارزش نداره...چرا استرس؟خب برنامه بریز اروم اروم بکنشون دیگه


زهرا
ساعت12:16---24 شهريور 1393
اخه من چطوری خوش بگذرونم؟؟اصلا حوصله هیچ کاری رو ندارم و کلی کار دارم اصلا دیگه دلم میخواد گریهکنم تازه دوباره امسال هم کتابهامون نیومده هنوز...وای پریشاد من دیگه تحمل ندارم
پاسخ:بابا دختر این وضعیه؟؟تو هنوز اول راهم نیستی به این چیزا اهمیت نده کتابه خب نیاد به درک.از الان این طوری حساس نباش مهم کنکوره من خودم راهنمایی مامانم هی میگفت بچه بشین درس بخون ولی من عمرا روزی یه ساعت به زور میخوندم به مامانمم میگفتم تو از من 20 بخوا؟همیشه جزو رتبه های برتر بودم ولی الان که دبیرستانم مامانم میگه بسه دیگه ول کن کتابارو.از الان به خودت سخت نگیر پشیمون میشیا...


ایران
ساعت12:06---24 شهريور 1393
سلام
صعودمون مبارک!!!!
این چند روز مسافرت بودم و بازی با آرژانتین و لهستانو با رادیو گوش کردم!
حالا که اومدیم دامغان تندی اومدم سر میلم تا ببینم ج دادی یا نه؟ و در کمال ناباوری دیدم نه خیر ج ندادی!
نگرات شدم،نظرتو خوندم خیالم راحت شد بلایی چیزی سرت نیومده!
ایشالله جی میلت سریعتر درست بشه.
و امیدوارم بازی خیلی خوبی با فرانسه و آلمان داشته باشیم و بازم صعود کنیم.

پاسخ:سلام.مبارکه...


زهرا
ساعت10:17---24 شهريور 1393
مرسی پریشاد عزیز من خوبم تو خوبی؟؟؟
اما این روزا اصلا خوش نمیگذره...
پاسخ:منم خوبم.وااا چرا؟روزای اخره ها هرچقدر میتونی خوش بگذرون دیگه تکرار نمیشن این روزا


زهرا
ساعت10:15---24 شهريور 1393
سلام پریشاد جون.بله این باخت اصلا حقشون نبود...واقعا خسته نباشند
پاسخ:سلام عزیزم.اره ولی اشکالی نداره مهم اینه که صعود کردیم


مهدیه
ساعت19:13---23 شهريور 1393
والا منم نمیدونم
اگه تو میتونستی بیای شاه گلی که خوب میشد ولی اگه سختته یه جای دیگه قرار بزار
پاسخ:اخه شاه گلی بخوام بیام باید دو روز التماس بابارو کنم اونم به شرطها و شروطها... ولی شاه گلی بغل گوش شماست... اصلا میگم پارک میخوایم چیکار بیا ابرسان که هم نزدیک شماست هم ما.موافقی؟
پاسخ:وااای چ حال میده این اهنگ وبم(اعتماد به سقف)
پاسخ:عزیزم بای من برم والیبال


مهدیه
ساعت19:01---23 شهريور 1393
پس منتظرمااا
راسی خاستم راجع به دیروز بگم که شوخی کردممم جدی نگیر
پاسخ:اوکی حتما ولی نمیدونم کجا که هم به شما نزدیک باشه هم به ما.نه بابا جدی نگیر شارژم تموم شد نتونستم ج تو بدم


مهدیه
ساعت18:07---23 شهريور 1393
مرسی منم خوبم
میگم تابستون داره تموم میشه اونوقت تو یه برنامه نریختی که همدیگرو ببینیم...

پاسخ: به جان کواچ همین چن لحظه ی پیش به مامان میگفتم مامان بایس یه برنامه بریزم.به زودی انشالله


مهدیه
ساعت15:54---23 شهريور 1393
با امید قهرمانی والیبالیستای عزیزمون...
منکه شب هزار بار مردم و زنده شدم
تو خوبی؟
پاسخ:دقیقا...منم همین طور من خوبم تو! خوبی؟


مهدیه
ساعت14:23---23 شهريور 1393
اره گیم اول و دومو بد بازی کردیم اما از گیم سوم به بعد تونستیم خودمونو پیدا کنیم و خدایی خیلی خوب بازی کردیم... باخت حق ما نبود
خدا قوت دلاورمردان...
پاسخ:اره موافقم ست 1و2 اصلا خوب نبودیم ولی از ست3 بع بعد عالی بودیم... خدا قوت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: زندگی من ، دل نوشته ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, | 13:37 | نویسنده : پریشاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.